Pomoč
Pogosta vprašanja
Da bi vam poenostavili nakupovanje na naši spletni strani, smo odgovorili na vaša najpogostejša vprašanja. Verjamemo, da vam bodo odgovori pomagali in vam olajšali naročilo želenega izdelka.
V kolikšnem času prejmem naročeno blago?
Dostavna služba dostavlja naročeno blago v roku od 1 do 2 delovnih dni po prejemu pošiljke v skladišče.
Kakšni so stroški dostave?
Dostava za naročila nad 100€ je brezplačna. Za naročila pod 100 € dostava znaša 5 €.
Ali lahko zaprosim za račun brez DDV-ja?
Lahko. Več informacij najdete tukaj.
Kako lahko plačam svoje naročilo?
Naročene izdelke lahko plačate preko transakcije (spletno bančništvo, splošno plačilo v banki ali pošti), s kreditno ali debetno kartico preko storitve 2CHECKOUT-a in s Paypal-om.
Več o načinih plačila lahko preberete tukaj.
Ali lahko prejemam e-mail obvestila o aktualnih akcijah in novostih v ponudbi?
Lahko. Dovolj je, da na naslovnici v polje „Začnite prejemati novice“ vpišete vaš e-mail naslov in se s tem prijavite.
Kam lahko pošljem svoje pohvale in pritožbe?
Za vsa vprašanja, pohvale ali pritožbe nam pošljite e- mail na naslov: prodaja@carparts.si
Kdaj vas lahko kontaktiram?
Delavni čas telefonske podpore je od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00.
V kolikšnem času lahko vrnem naročeni del?
Vračila se lahko opravijo v 14 dneh od prejema naročila. Več podrobnosti o vračilu blaga najdete tukaj.
Kako lahko prekličem naročilo?
Za preklic naročila morate poslati e-mail na prodaja@carparts.si skupaj s številko naročila.